Știri Interne

România și-a asumat în PNRR "orașele de 15 minute" până în 2026. A trecut deja de Senat!

România și-a asumat în PNRR "orașele de 15 minute" până în 2026. A trecut deja de Senat!

Potrivit Ziuanews.ro, un nou proiect de lege „privind mobilitatea urbană durabilă" (PMUD) inițiat de Guvernul Nicolae Ciucă urmărește să instituie un control total al statului asupra modului în care cetățenii se deplasează în orașe, ba chiar și asupra spațiului de locuit și numărul de rezidenți la hectar!

Proiectul a fost depus în Parlament și adoptat de Senat în luna februarie a acestui an, iar zilele acestea este în discuția comisiilor Camerei Deputaților.

Proiectul de Lege expune, chiar de la Capitolul 1, principiile care stau la baza acestui act!

Printre acestea:

-          la art.4, la punctul f) găsim „încurajarea utilizării transportului alternativ în detrimentul autovehiculelor personale",

-          la punctul e) „dezvoltarea orientată spre transport public - corelarea modalităților de transport cu densitatea urbană"!

Proiectul de Lege poate fi consultat la această adresă pe site-ul Camerei Deputaților AICI.

Pentru implementarea acestui proiect european, România va primi numai în acest an de la UE aproximativ 360 de milioane de euro pentru a experimenta "mobilitatea urbană" în trei mari orașe:

-          Bucuresti,

-          Cluj și

-          Suceava!

Aceste orașe urmează să limiteze pe anumite zone circulația liberă a vehicolelor, fiind permisă doar traversarea pietonala, cu trotineta sau bicicleta, și se va trece apoi la desființarea parcărilor pentru autovehicolele private în zonele centrale.

Prin acest plan de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD), care va deveni lege, se dorește practic punerea în aplicare a noilor normativelor europene în materie de mobilitate urbană, care pot transforma în “lagăre” cartierele din interiorul acestor orașe!

Acest plan al UE care va deveni obligatoriu în România începând cu anul 2026, va avea ca scop eliminarea mașinilor personale și promovarea mijloacelor de transport alternative prin integrarea lor cu transportul public, cu scopul bine cunoscut deja, de a reduce poluarea mediului înconjurător!

Aici vin și vă amintesc recenta normativă UE care va interzice din 2035 vânzarea mașinilor cu ardere internă cu excepția celor care vor funcționa cu E-combustibili! Pare că totul se leagă, dacă facem o mică analiză!

Evident pentru a avea un cadru complet, se dorește și „mobilitatea cu emisii zero în transportul rutier", prin eliminarea mașinilor cu motoare clasice cu cele cu motoare electrice.

Nu știm dacă vor mai exista mașini având în vedere că se dorește ca cetățenii să aibă atât locul de muncă cât și toate utilitățile în zona unde locuiesc!

Tot în PMUD este menționat, explicit:

„scăderea numărului de autovehicule la 1000 de locuitori".

Fix cum precizam mai sus, totul se va face pentru a călători cât mai puțin, cât mai aproape de casă și dacă, totuși, veți avea această îndrăzneală, să o faceți cu transportul în comun.

Acest obiectiv se desprinde clar, citind care sunt ceilalți „factori" de care trebuie să țină cont planificatorii, după cum urmează:

-          prioritizarea transportului public,

-          repartiția modală a deplasărilor,

-          disponibilitatea și gestiunea digitală a locurilor de parcare,

-          micșorarea distanței și duratei călătoriilor!

Această lege nu se oprește doar la transport, ci urmărește să controleze inclusiv spațiile de locuit, dar și densitatea populației, la hectar. Incredibil, populația la HECTAR!!!

Pentru o Dezvoltare Orientată spre Transportul Public (DOT) prin impunerea transportului în comun în defavoarea mașinii personale, legea oferă și niște „principii" pentru cei care vor realiza planurile:

„reducerea dependenței de autovehicule personale prin transport accesibil, rapid, predictibil, sigur și cu frecvență și capacitate adecvată".

Adio independență și libertatea de a alege! Fiecare cetățean va fi dependent doar de serviciile de transport oferite de stat.

Dacă nu înțeleg de vorbă bună, atunci cetățenii trebuie „stimulați" să utilizeze „transportul public, mersul pe jos și bicicleta" prin „introducerea unor taxe de parcare și reducerea volumului de parcări pentru autovehicule".

Această lege urmărește practic să ne reducă mobilitatea, prin:

„reducerea necesarului de deplasare și activarea spațiilor publice pe tot parcursul zilei prin promovarea unui mix de utilizări rezidențiale și nerezidențiale".

Ne amintește de vremurile de înainte de 89, dacă citim cum legea urmărește:

„reutilizarea terenurilor urbane existente pentru a încuraja locuirea în apropierea locurilor de muncă, a școlilor, a serviciilor și a altor destinații, în scopul reducerii timpilor de deplasare și a emisiilor".

Practic, se pune în aplicare nebunia numită „Orașe de 15 minute" pe care am prezentat-o nu demult pe Cronica Diasporei.

Dacă nu vă este suficient de clar încă, legea anunță „instituirea zonelor cu emisii scăzute".

Această zonă cu emisii scăzute (ZNSE) înseamnă o zonă delimitată de către autoritatea publică locală în cadrul căreia se instituie restricții pentru accesul autovehiculelor în vederea îmbunătățirii calității aerului.

O astfel de zonă a fost instituită deja în Londra (ULEZ), capitala Regatului Unit, care funcționează mereu, în fiecare zi, cu excepția Crăciunului.

Pentru cei care nu se încadrează în standardele ecologice, există o taxă de 12,5 lire sterline pe zi, pe care trebuie să o plătească pentru a circula prin ea.

Această măsura a generat proteste masive în Londra, având în vedere că aproximativ 700.000 de mașini au ajuns afectate de această prevedere!

Pentru că realizează că aceste măsuri nu au nicio eficiență, mai ales într-o țară ca România, unde densitatea populației este scăzută, „legiutorul" vrea să impună „asigurarea unei densităţi rezidenţiale minime de 40 locuitori/hectar". Halucinant, încă odată, 40 de locuitori la HECTAR!!! Incredibil!

Ce spune motivația acestei nebunii:

„Pentru a asigura condiţiile care să susţină eficienţa serviciilor publice urbane, inclusiv transportul public".

Totul va trebui implementat în maximum doi ani de la adoptarea legii. Toate aceste obiective au fost asumate prin PNRR, un document secret și realizat de fostul ministru USR, Cristian Ghinea.

De altfel, USR-ul susține această lege a Guvernului. Mai rău, un deputat USR a depus un amendament care extinde o parte dintre aceste prevederi și la nivelul comunelor.

Este de neimaginat ceea ce se întâmplă și ce a ajuns această Uniune Europeană! Cred că bătălia europeană de la alegerile următoare este nu importantă, ci vitală!

Dacă nu vom reuși să schimbăm actuala majoritate și componență a Parlamentului European, ne așteaptă o viață ca în lagăr!

Uite așa aflăm după ani de zile, că de fapt această prevedere a fost deja prevăzută în PNRR de către progresiștii globaliști de la USR!

Cum poate să fie secretizat un astfel de document extrem de important nu pot înțelege! Poate vă explicați domniile voastre în comentarii!

Proiectul de lege aici: PMUD

eu cities

Adaugă comentariu

Trimite
Abonează-te gratuit la știrile săptămânii!

Declar că sunt de acord cu termenele de utilizare și politica de confidențialitate precum și că am citit informațiile care sunt solicitate în conformitate cu articolul 13 din GDPR (Regulamentul EU - 2016/679).